At last ksampaian gak cite2 nk mkn steamboat kat Johnny’s..ok gk..sos die sedap..i took a set for 1 person coz tkot x abis pule kalau xsdp..tp malangnya siap tmbh ciken wing sbb cm lapa agik je..yela bape byk sgtla bhn2 nye tu..huhu...yummy!~ cume biase le ade gk la kjadian2 klaka ms kt sane..ahahahha..cek sal..cek sal..sibbaik ko ade nk teman aku..jumaat dpn nk p mana plak eh?..pikir..pikir..tp kn I miss secret recipe nye makanan la..walla~..black pepper ciken..wuhhh..sgt sedap k..
Arinih actually I’m happy + excited..haha..coz mendengar cerite yg besh dr sumbody..nk gelak gile..hopefully jgn la memalukn shaye nnti..byk btol org yg sedia berkhidmat..hmm..bagus..bagus..saye syg anda..hahaha..i dunno why but I’m a kind of person yg suke bcerita…xkesah dgn sesiapa saje baru kenal or da lama kenal..mmg suke mbebel..eheh..mmbe rapat taulaa kot..so I like to be fren with a good listener..as long as I’m comfortable with tht person, I akan becerita pnjg lebar…wpun kdg2 xbaik sgt or xpnh tego dgn org tu face 2 face..pelik..pelik..
Arinih actually I’m happy + excited..haha..coz mendengar cerite yg besh dr sumbody..nk gelak gile..hopefully jgn la memalukn shaye nnti..byk btol org yg sedia berkhidmat..hmm..bagus..bagus..saye syg anda..hahaha..i dunno why but I’m a kind of person yg suke bcerita…xkesah dgn sesiapa saje baru kenal or da lama kenal..mmg suke mbebel..eheh..mmbe rapat taulaa kot..so I like to be fren with a good listener..as long as I’m comfortable with tht person, I akan becerita pnjg lebar…wpun kdg2 xbaik sgt or xpnh tego dgn org tu face 2 face..pelik..pelik..









0 comments:
Post a Comment